birojadarbaorganizacija

 

 

Piedāvājam dažādus biroja darba organizācijas kursus un seminārus  – lietvedība un dokumentu pārvaldība, nomenklatūras izstrāde, arhīva veidošana, lietišķā etiķete, klientu (apmeklētāju) apkalpošana, lietišķā sarakste, amata aprakstu un darba līgumu izstrāde u.c.

 

 

Tiek piedāvāti šādi biroja darba organizācijas kursi:

  1. Lietišķā etiķete;
  2. Efektīvas sadarbības iespējas ar klientiem (apmeklētājiem);
  3. Jaunā Arhīvu likuma prasībām iestāžu, uzņēmumu un organizāciju dokumentu un arhīvu pārvaldībā;
  4. Darba līgumu, amata aprakstu un rīkojumu izstrādāšana un noformēšana;
  5. Etiķete lietišķajā sarakstē;
  6. Aktualitātes un izmaiņas lietvedībā;
  7. Rakstiskās komunikācijas, lietišķās etiķetes un lietvedības pamatprincipi;
  8. Dokumentu un arhīva pārvaldība institūcijā.

VĒLIES SAŅEMT AKTUĀLUS PIEDĀVĀJUMUS E-PASTĀ?

12 + 3 =





Related Images:

Share This

Share this post with your friends!