Piedāvājam dažādus biroja darba organizācijas kursus un seminārus – lietvedība un dokumentu pārvaldība, nomenklatūras izstrāde, arhīva veidošana, lietišķā etiķete, klientu (apmeklētāju) apkalpošana, lietišķā sarakste, amata aprakstu un darba līgumu izstrāde u.c.
Tiek piedāvāti šādi biroja darba organizācijas kursi:
- Lietišķā etiķete;
- Efektīvas sadarbības iespējas ar klientiem (apmeklētājiem);
- Jaunā Arhīvu likuma prasībām iestāžu, uzņēmumu un organizāciju dokumentu un arhīvu pārvaldībā;
- Darba līgumu, amata aprakstu un rīkojumu izstrādāšana un noformēšana;
- Etiķete lietišķajā sarakstē;
- Aktualitātes un izmaiņas lietvedībā;
- Rakstiskās komunikācijas, lietišķās etiķetes un lietvedības pamatprincipi;
- Dokumentu un arhīva pārvaldība institūcijā.