Programmas mērķis
Sniegt darbiniekiem teorētiskās un praktiskās nostādnes, kā efektīvi sadarboties ar apmeklētājiem daudzveidīgās viņu uzvedības un emocionālajās izpausmēs. Apzināties iespējas, kā mazināt disharmoniju, veidojot ap sevi tādu darba vidi, kurā nejusties atkarīgam no citu vēlmēm un vajadzībām.
Ieguvumi
Dalībnieki iegūs zināšanas par saskarsmes efektivitātes paaugstināšanas pamatprincipiem, praktiskas iemaņas klientu apkalpošanas efektivitātes paaugstināšanai kā klātienē, tā arī darbam pa telefonu, veiksmīgai ilgtermiņa attiecību nodibināšanai un uzturēšanai, kā arī praktiskus ieteikumus un paņēmienus stresa vadībai un saspringtu situāciju risināšanai.
Lūdzu aizpildiet zemāk redzamo kontaktu formu,lai pieteiktos uz kursiem.