Programmas mērķis
– atrast jaunus psiholoģiskos paņēmienus kā panākt rēķinu apmaksu, tai pat laikā nesabojājot attiecības ar klientiem (juridiskajām un fiziskajām personām).
– kādu komunikācijas veidu izmantot, lai efektīvi argumentētu uz klientu atrunām un aizbildinājumiem un panāktu vienošanos.
– saprast kāpēc dažāda stila klienti rīkojas tā, kā viņi rīkojas parādu atgūšanas procesā un kā neietekmēties no tā un neuzņemt sevī lieku stresu.
– uztrenēt spēju veiksmīgi risināt ikvienu situāciju ar pozitīvu un pārliecinošu pieeju, lai uzlabotu darbu ar debitoriem.
Ieguvumi
Kursa programma dos iespēju:
– izprast, kā sagatavoties sarunai ar debitoru, novērtēt Jūsu un klienta stiprās puses un atrast atbilstošākās metodes pozitīva rezultāta iegūšanai;
– uzzināt, kas un kādi ir dažādie cilvēku uzvedības stili, kā tie izpaužas un kā pazīt dažādu uzvedības stilu cilvēku paradumus un prasības (DISC psiholoģiskais modelis);
– noskaidrojot savu psiholoģisko tipu, ieraudzīt savus plusus un mīnusus (pēc DISC);
– saprast, kas pat no mūsu plusiem atsevišķiem sarunu partneru tipiem sarunā var nepatikt un būt kaitinošs, kā rezultātā netiek sasniegts mērķis;
– izprast DISC teorijas pielietojumu praksē un atpazīt cilvēku uzvedības stilus;
– uzzināt, kā atbildēt uz klienta atrunām un aizbildinājumiem – dažādie iebildumu veidi, efektīva argumentācija un reakcija uz tiem. Argumentācijas metožu arsenāla papildināšana ar īpašo vārdu un frāžu krājumu, lai tos piemērotu dažāda tipa klientiem;
– kā nedaudzajās atvēlētajās minūtēs sarunā uztrenēt spēju ieklausīties sacītajā un prast elastīgi pielāgot sarunas veidu un argumentus;
– kā uztvert „sarežģītos” klientus un kādas metodes pielietot, lai sasniegtu rezultātu ar „sarežģītajiem” klientiem un personīgi neietekmēties un nenonāktu stresā;
– kā DISC metodes izmantot rakstiskajā parādu atgūšanas procesā.
Lūdzu aizpildiet zemāk redzamo kontaktu formu,lai pieteiktos uz kursiem.