Programmas mērķis
Pilnveidot klientu apkalpošanas prasmes, kultūru un attieksmi, uzlabot konfliktsituāciju risināšanas un stresa pārvarēšanas metodes, apzināt savas prasmes, priekšrocības un potenciālās iespējas sarunās ar klientiem, iegūt motivāciju, pārliecību pār savām spējām, nostiprināt iegūtās zināšanas patstāvīgā darbā.
Ieguvumi
Kursa programma dos iespēju izprast klientu uzvedības iemeslus, apgūt nepieciešamās prasmes efektīvam darbam ar „grūtu” klientu sarežģītās situācijās, kā arī izprast, kas tieši rada viņos stresu, spriedzi un kā viņi to var visefektīvāk mazināt.
Ja vēlaties pieteikties šiem kursiem, lūdzu aizpildiet doto kontaktu formu un mēs Jums piezvanīsim:
Lūdzu aizpildiet zemāk redzamo kontaktu formu,lai pieteiktos uz kursiem.