Programmas mērķis
Sniegt izpratni par dažāda mārketinga stratēģijām, kas palīdzēs mārketinga vadītājam/speciālistam celt mārketinga darbības efektivitāti. Veidot produktu, zīmolu un mārketinga vadītājiem izpratni par produktu atšķirībām, produktu attīstības fāzēm un mārketinga komunikāciju lomu, iespējamām pielietojamām stratēģijām.
Ieguvumi
Dalībnieki iegūs zināšanas par mārketinga stratēģijām un to ieviešanu darbībā, produktu stratēģijām, pozicionēšanas stratēģijām, zīmola stratēģijām, produkta vadības komandas dalībnieku lomām, atbildību un pienākumiem, produkta dzīves cikla stadijām, to analīzi un vadīšanu, produkta attīstības iespējām un potenciālā darbības plāna sastādīšanu.
Lūdzu aizpildiet zemāk redzamo kontaktu formu,lai pieteiktos uz kursiem.