Programmas mērķis
Papildināt zināšanas par veiksmīgas pārdošanas principiem, kā arī pilnveidot pārdošanas prasmes, orientējot savu darbību uz ilgtermiņa sadarbību ar klientu. Praktiski attīstīt un pilnveidot pārdošanas un klientu apkalpošanas iemaņas. Pinveidot komunikācijas un argumentācijas prasmes. Apgūt metodes un tehnikas problēmsituāciju risināšanai. Iegūt motivāciju un pārliecību par savām spējām.
Ieguvumi
Kursa programma dos iespēju:
- izprast savu kā pircēja rīcību, kas palīdzēs daudz labāk saprast reālā pircēja rīcību;
- paaugstināt savu pašmotivāciju aktīvākai pārdošanas apgrozījuma un peļņas paaugstināšanai;
- apgūt prasmes nodibināt labu kontaktu ar jebkura tipa klientiem;
- precīzāk par konkurentiem izzināt pircēja vajadzības;
- atrast klientam atbilstošāko risinājumu – pakalpojumu vai produktu;
- mācēt piedāvāt klientam savu produktu tā, lai klients tam piekrīt;
- iemācīties argumentācijas tehnikas klientu pārliecināšanai;
- apgūt prasmes tikt galā ar iebildumiem;
- novest sarunu ar klientu līdz darījumam;
- iegūt iedvesmu un enerģiju tālāko uzņēmuma un individuālo pārdošanas mērķu sasniegšanai.
Ja vēlaties pieteikties šiem kursiem, lūdzu aizpildiet doto kontaktu formu un mēs Jums piezvanīsim:
Lūdzu aizpildiet zemāk redzamo kontaktu formu,lai pieteiktos uz kursiem.