Loading Map....

Datums/Laiks
Date(s) - 18/12/2014
9.00 - 15.00

Vieta
Akadēmijas laukums 1

Kategorija(as)


DATUMS NAV NOTEIKTS!

Seminārs „Darbs ar debitoriem”

(8 akadēmiskās stundas)

Semināra norises laiks – _____, plkst. 09.00 – 15.00.

Semināra cena 1 dalībniekam – EUR 85.00 (PVN netiek piemērots).

Semināra mērķis   

  • atrast jaunus psiholoģiskos paņēmienus kā panākt rēķinu apmaksu, tai pat laikā nesabojājot attiecības ar klientiem (juridiskajām un fiziskajām personām).
  • kādu komunikācijas veidu izmantot, lai efektīvi argumentētu uz klientu atrunām un aizbildinājumiem un panāktu vienošanos.
  • saprast kāpēc dažāda stila klienti rīkojas tā, kā viņi rīkojas parādu atgūšanas procesā un kā neietekmēties no tā un neuzņemt sevī lieku stresu.
  • uztrenēt spēju veiksmīgi risināt ikvienu situāciju ar pozitīvu un pārliecinošu pieeju, lai uzlabotu darbu ar debitoriem.

Jūsu ieguvumi pēc semināra noklausīšanās

  • izprast, kā sagatavoties sarunai ar debitoru, novērtēt Jūsu un klienta stiprās puses un atrast atbilstošākās metodes pozitīva rezultāta iegūšanai;
  • uzzināt, kas un kādi ir dažādie cilvēku uzvedības stili, kā tie izpaužas un kā pazīt dažādu uzvedības stilu cilvēku paradumus un prasības (DISC psiholoģiskais modelis);
  • noskaidrojot savu psiholoģisko tipu, ieraudzīt savus plusus un mīnusus (pēc DISC);
  • saprast, kas pat no mūsu plusiem atsevišķiem sarunu partneru tipiem sarunā var nepatikt un būt kaitinošs, kā rezultātā netiek sasniegts mērķis;
  • izprast DISC teorijas pielietojumu praksē un atpazīt cilvēku uzvedības stilus;
  • uzzināt, kā atbildēt uz klienta atrunām un aizbildinājumiem – dažādie iebildumu veidi, efektīva argumentācija un reakcija uz tiem. Argumentācijas metožu arsenāla papildināšana ar īpašo vārdu un frāžu krājumu, lai tos piemērotu dažāda tipa klientiem;
  • kā nedaudzajās atvēlētajās minūtēs sarunā uztrenēt spēju ieklausīties sacītajā un prast elastīgi pielāgot sarunas veidu un argumentus;
  • kā uztvert „sarežģītos” klientus un kādas metodes pielietot, lai sasniegtu rezultātu ar „sarežģītajiem” klientiem un personīgi neietekmēties un nenonāktu stresā;
  • kā DISC metodes izmantot rakstiskajā parādu atgūšanas procesā.

Semināra vadītāja – Jolanta Baltiņa,  Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības augstskolas psiholoģijas fakultātē ieguvusi maģistra grādu sociālajā un organizāciju psiholoģijā. 2009.gadā Latvijas Moreno institūtā ieguvusi psihodrāmas līdera kvalifikāciju. Astoņu gadu laikā ir bijusi veiksmīga sadarbība ar pieaugušo izglītības centru „Akcents”, vadītas praktiskās nodarbības psiholoģijā. Biznesa augstskolā Turība – saskarsmes psiholoģijas, reklāmas psiholoģijas un lietišķās komunikācijas pasniedzēja. Sniedz individuālās psiholoģiskās konsultācijas un vada psihoterapeitiskās grupas.

Pieteikties semināram varat elektroniski marita@universalservices.lv,

pa tālruni 28466434; 67225211

vai aizpildot pieteikumu mājas lapā www.macibuiestade.lv

——-

Lūdzu aizpildiet zemāk redzamo kontaktu formu,lai pieteiktos uz kursiem.

* obligāti aizpildāms

Share This

Share This

Share this post with your friends!