Loading Map....

Datums/Laiks
Date(s) - 24/11/2016
10.00 - 16.00

Vieta
SIA Biznesa Vadības Konsultācijas

Kategorija(as)


DATUMS NAV NOTEIKTS!

Seminārs „Darbs ar debitoriem”

(8 akadēmiskās stundas)

 

Semināra norises laiks – _____, plkst.10.00 – 16.00, Rīgā, Akadēmijas laukums 1.

Semināra cena 1 dalībniekam – EUR 100.00 (PVN netiek piemērots).

Semināra mērķis   

  • atrast jaunus psiholoģiskos paņēmienus kā panākt rēķinu apmaksu, tai pat laikā nesabojājot attiecības ar klientiem (juridiskajām un fiziskajām personām).
  • kādu komunikācijas veidu izmantot, lai efektīvi argumentētu uz klientu atrunām un aizbildinājumiem un panāktu vienošanos.
  • saprast kāpēc dažāda stila klienti rīkojas tā, kā viņi rīkojas parādu atgūšanas procesā un kā neietekmēties no tā un neuzņemt sevī lieku stresu.
  • uztrenēt spēju veiksmīgi risināt ikvienu situāciju ar pozitīvu un pārliecinošu pieeju, lai uzlabotu darbu ar debitoriem.

 

Jūsu ieguvumi pēc semināra noklausīšanās

  • izprast, kā sagatavoties sarunai ar debitoru, novērtēt Jūsu un klienta stiprās puses un atrast atbilstošākās metodes pozitīva rezultāta iegūšanai;
  • uzzināt, kas un kādi ir dažādie cilvēku uzvedības stili, kā tie izpaužas un kā pazīt dažādu uzvedības stilu cilvēku paradumus un prasības (DISC psiholoģiskais modelis);
  • noskaidrojot savu psiholoģisko tipu, ieraudzīt savus plusus un mīnusus (pēc DISC);
  • saprast, kas pat no mūsu plusiem atsevišķiem sarunu partneru tipiem sarunā var nepatikt un būt kaitinošs, kā rezultātā netiek sasniegts mērķis;
  • izprast DISC teorijas pielietojumu praksē un atpazīt cilvēku uzvedības stilus;
  • uzzināt, kā atbildēt uz klienta atrunām un aizbildinājumiem – dažādie iebildumu veidi, efektīva argumentācija un reakcija uz tiem. Argumentācijas metožu arsenāla papildināšana ar īpašo vārdu un frāžu krājumu, lai tos piemērotu dažāda tipa klientiem;
  • kā nedaudzajās atvēlētajās minūtēs sarunā uztrenēt spēju ieklausīties sacītajā un prast elastīgi pielāgot sarunas veidu un argumentus;
  • kā uztvert „sarežģītos” klientus un kādas metodes pielietot, lai sasniegtu rezultātu ar „sarežģītajiem” klientiem un personīgi neietekmēties un nenonāktu stresā;
  • kā DISC metodes izmantot rakstiskajā parādu atgūšanas procesā.

 

Semināra vadītāja- Lilita Burova, personības pašizaugsmes trenere, praktizējošs psihologs.

 

Pieteikties semināram varat elektroniski marita@universalservices.lv,

pa tālruni 67225211 vai 26784161

vai aizpildot pieteikumu mājas lapā www.macibuiestade.lv

——-

Lūdzu aizpildiet zemāk redzamo kontaktu formu,lai pieteiktos uz kursiem.

* obligāti aizpildāms

Share This

Share This

Share this post with your friends!