Loading Map....

Datums/Laiks
Date(s) - 27/05/2014
10.00 - 17.00

Vieta
Akadēmijas laukums 1

Kategorija(as)


DATUMS NAV NOTEIKTS!

Seminārs „Merčendaizings (pārdošanas veicināšana)”

(10 akadēmiskās stundas)

Semināra cena 1 dalībniekam – EUR 130.00 (PVN netiek piemērots).

Semināra norises laiks – 27.maijs, plkst. 10.00 – 17.00.

Semināra mērķis   

  • apgūt preču izvietošanas likumsakarības un metodes, izprast merčendaizinga lomu pārdošanas procesā, paaugstināt klientu apkalpošanas kvalitāti.

Gaidāmais rezultāts:

  • pēc kursa noklausīšanās dalībniekiem jāapgūst merčendaizings kā instrumentu kopums, kas ļauj vadīt šādus pircēju aspektus: uzvedību, emocijas, domāšanu.

Šāda pieeja tiek dēvēta per trīsfaktoru merčendaizinga modeli.

Semināra galvenās tēmas:

1. Merčendaizings kā pircēja uzvedības programmēšana

– Pirmsākumi;

– Definējums;

– Mērķi.

2. Pircēju kustība veikalā un tās likumi.

3. Preču redzes uztveres likumi

– Figūras un fona likums;

– Acu līmeņa likums;

– “Mirušās zonas” likums;

– Uzmanības pārslēgšanās likums;

– Grupēšanas likums;

– Krāsas redzes uztveres likums.

4. Preču izvietošana:

– Preču sadalījums pa zonām;

– Preču sadalījums pa grupām;

– Otršķirīgie pārdošanas punkti.

5. Veikala apgaismojuma merčendaizings

– Kopējais apgaismojuma līmenis;

– Gaismas psiholoģiskie aspekti;

– Gaismas krāsu nokrāsas;

– Apgaismojuma virzība vai izkliedētība;

– Apgaismojuma lampu spēja parādīt pareizās krāsas.

6. Merčendaizinga papildus elementi:

– Tirdzniecības zāles stāvoklis;

– Aprīkojuma stāvoklis;

– Mūzika;

– Papildus elementi.

7. Informatīvās norādes un izplatīšanas materiāli:

– Imidža plakāti;

– Reklāmas plakāti;

– Uzlīmes;

– Prospekti;

– Cenu zīmes u.c.

8. Pārdevēja – konsultanta imidžs kā merčendaizinga psiholoģiskais komponents. Individuālā imidža izpratne un tā galvenie komponenti.

9. Krāsu psiholoģija kā iedarbības uz pircēju svarīgs instruments

Semināra norise: interaktīva, elastīga darba forma ar mērķi jaunās zināšanas pielietot praksē: lekcija, praktisko uzdevumu risināšana.

Semināra vadītājs: Gusts Stādiņš – 13 gadu praktiskā darba pieredze tirdzniecībā un merčendaizingā, strādājot Latvijā par tirdzniecības pārstāvi, vēlāk par lielo klientu pārdošanas vadītāju un par tirdzniecības pārstāvju vadītāju. Pēdējo gadu pamatnodarbošanās – tirdzniecības nodaļas vadītāja amats šādos uzņēmumos – SIA Stimorol Latvija (saldumu vairumtirdzniecība), SIA MVA (gaļas pārstrādes uzņēmums), SIA Tele2 (biznesa klientu nodaļa), SIA Vičiūnai-Lat (pārtikas vairumtirdzniecība), SIA Profdeals (pārtikas un saimniecības preču vairumtirdzniecība), SIA Premium Spiritus (alkoholisko dzērienu ražošana).

Pieteikties semināram varat elektroniski anita@macibuiestade.lv

pa tālruni 67225211 vai 28656231

vai aizpildot pieteikumu mājas lapā www.macibuiestade.lv

——-

Lūdzu aizpildiet zemāk redzamo kontaktu formu,lai pieteiktos uz kursiem.

* obligāti aizpildāms

Share This

Share This

Share this post with your friends!