Datums/Laiks
Date(s) - 27/05/2014
10.00 - 17.00
Vieta
Akadēmijas laukums 1
Kategorija(as)
DATUMS NAV NOTEIKTS!
Seminārs „Merčendaizings (pārdošanas veicināšana)”
(10 akadēmiskās stundas)
Semināra cena 1 dalībniekam – EUR 130.00 (PVN netiek piemērots).
Semināra norises laiks – 27.maijs, plkst. 10.00 – 17.00.
Semināra mērķis
- apgūt preču izvietošanas likumsakarības un metodes, izprast merčendaizinga lomu pārdošanas procesā, paaugstināt klientu apkalpošanas kvalitāti.
Gaidāmais rezultāts:
- pēc kursa noklausīšanās dalībniekiem jāapgūst merčendaizings kā instrumentu kopums, kas ļauj vadīt šādus pircēju aspektus: uzvedību, emocijas, domāšanu.
Šāda pieeja tiek dēvēta per trīsfaktoru merčendaizinga modeli.
Semināra galvenās tēmas:
1. Merčendaizings kā pircēja uzvedības programmēšana
– Pirmsākumi;
– Definējums;
– Mērķi.
2. Pircēju kustība veikalā un tās likumi.
3. Preču redzes uztveres likumi
– Figūras un fona likums;
– Acu līmeņa likums;
– “Mirušās zonas” likums;
– Uzmanības pārslēgšanās likums;
– Grupēšanas likums;
– Krāsas redzes uztveres likums.
4. Preču izvietošana:
– Preču sadalījums pa zonām;
– Preču sadalījums pa grupām;
– Otršķirīgie pārdošanas punkti.
5. Veikala apgaismojuma merčendaizings
– Kopējais apgaismojuma līmenis;
– Gaismas psiholoģiskie aspekti;
– Gaismas krāsu nokrāsas;
– Apgaismojuma virzība vai izkliedētība;
– Apgaismojuma lampu spēja parādīt pareizās krāsas.
6. Merčendaizinga papildus elementi:
– Tirdzniecības zāles stāvoklis;
– Aprīkojuma stāvoklis;
– Mūzika;
– Papildus elementi.
7. Informatīvās norādes un izplatīšanas materiāli:
– Imidža plakāti;
– Reklāmas plakāti;
– Uzlīmes;
– Prospekti;
– Cenu zīmes u.c.
8. Pārdevēja – konsultanta imidžs kā merčendaizinga psiholoģiskais komponents. Individuālā imidža izpratne un tā galvenie komponenti.
9. Krāsu psiholoģija kā iedarbības uz pircēju svarīgs instruments
Semināra norise: interaktīva, elastīga darba forma ar mērķi jaunās zināšanas pielietot praksē: lekcija, praktisko uzdevumu risināšana.
Semināra vadītājs: Gusts Stādiņš – 13 gadu praktiskā darba pieredze tirdzniecībā un merčendaizingā, strādājot Latvijā par tirdzniecības pārstāvi, vēlāk par lielo klientu pārdošanas vadītāju un par tirdzniecības pārstāvju vadītāju. Pēdējo gadu pamatnodarbošanās – tirdzniecības nodaļas vadītāja amats šādos uzņēmumos – SIA Stimorol Latvija (saldumu vairumtirdzniecība), SIA MVA (gaļas pārstrādes uzņēmums), SIA Tele2 (biznesa klientu nodaļa), SIA Vičiūnai-Lat (pārtikas vairumtirdzniecība), SIA Profdeals (pārtikas un saimniecības preču vairumtirdzniecība), SIA Premium Spiritus (alkoholisko dzērienu ražošana).
Pieteikties semināram varat elektroniski info@macibuiestade.lv,
pa tālruni 28466434 vai 26303335
vai aizpildot pieteikumu mājas lapā www.macibuiestade.lv
——-
Lūdzu aizpildiet zemāk redzamo kontaktu formu,lai pieteiktos uz kursiem.