Loading Map....

Datums/Laiks
Date(s) - 25/11/2016 - 02/12/2016
10.00 - 16.00

Vieta
SIA Biznesa Vadības Konsultācijas

Kategorija(as)


DATUMS NAV NOTEIKTS!

Seminārs „Uzzini, kā nopelnīt vairāk pārdodot jeb pārdošanas iemaņu treniņš”

 (16 akadēmiskās stundas)

 

Moto: Izcils pārdevējs apzinās, ka pārdod pats sevi!

Semināra norises laiks –_____, plkst. 10.00-16.00.

Semināra cena vienam dalībniekam – EUR 140.00 (PVN netiek piemērots).

 

Programmas mērķis:

–          Papildināt zināšanas par veiksmīgas pārdošanas principiem, kā arī pilnveidot pārdošanas prasmes, orientējot savu darbību uz ilgtermiņa sadarbību ar klientu;

–          Pilnveidot  pārdošanas un klientu apkalpošanas iemaņas;

–          Pilnveidot komunikācijas un argumentācijas prasmes;

–          Apgūt metodes un tehnikas problēmsituāciju risināšanai;

–          Pilnveidot savu pārdevēja profesionalitāti.

 

Kursa programma dos iespēju:

  • izprast savu kā pircēja rīcību, kas palīdzēs daudz labāk saprast reālā pircēja rīcību;
  • apgūt prasmes nodibināt labu kontaktu ar jebkura tipa klientiem;
  • veiksmīgāk izzināt pircēja vajadzības;
  • atrast klientam atbilstošāko risinājumu – pakalpojumu vai produktu;
  • mācēt piedāvāt klientam savu produktu tā, lai klients tam piekrīt;
  • iemācīties argumentācijas tehnikas klientu pārliecināšanai;
  • apgūt prasmes tikt galā ar iebildumiem un agresīvajiem klientiem;
  • novest sarunu ar klientu līdz darījumam;
  • apgūt “saskarsmes sabotierus”, lai izvairītos no liekām konflikta situācijām;
  • iegūt iedvesmu un enerģiju tālāko uzņēmuma un individuālo pārdošanas mērķu sasniegšanai.

 

Semināra tematika

  • Profesionālas klientu apkalpošanas filozofija
    • Orientācija uz klientu;
    • Pozitīvas attieksmes un pozitīvas domāšanas nozīme darbā ar klientiem;
    • Klientu apkalpošanas kultūras līmeņi.
    • Emocionālo faktoru nozīme klientu apkalpošanā
    • Klienta psiholoģiskā tipa noskaidrošana un atbilstoša rīcība;
    • Uzvedības un sarunas kultūra;
    • Emocionālās inteliģences un empātijas nozīme klientu apkalpošanā. (Darbs grupās cilvēku psiholoģiskā tipa noskaidrošanai un praktiski vingrinājumi atbilstošas rīcības izvēlei.)
  • Kā veidot un vadīt sarunu ar klientu
    • Klienta vēlmju un vajadzību noskaidrošana;
    • Jautājumu uzdošana taktikas;
    • Prasme klausīties – svarīgs priekšnoteikums pozitīvai saskarsmei ar klientu. (Videotreniņš, ieraksta analīze, diskusijas);
    • Nevēlamā toņa elementi. Pozitīvi, negatīvi vārdi
  • Pārdošanas prasmes
    • Pārdevēja ietekme uz pārdošanas veicināšanu
    • Pirkuma lēmuma pieņemšana, tā ietekmēšanas iespējas;
    • Pircēju iespaidojošie faktori;
    • Pircēju iebildumu novērtēšanas paņēmieni. Atbildes uz iebildumiem.
    • Pārdošanas procesa fāzes.
    • Efektīvas pārdošanas sarunu taktikas – kā noslēgt pārdošanas darījumu
    • Darbs ar neapmierinātiem klientiem
    • Konfliktsituāciju cēloņi, to risināšanas paņēmieni;
    • Klienta kritikas pieņemšana;
    • Negatīvi noskaņotu klientu nomierināšanas tehnika.
    • llgtermiņa sadarbības veidošana ar klientiem (ko darīt pēc tam, kad ir pārdots produkts, kā tikt pie atkārtotajiem darījumiem)
  • Pašmotivācija un darbs stresa apstākļos
    • Efektīva personiskā stāvokļa uzturēšana;
    • Pašapziņas celšanas paņēmieni;
    • Darbs ar ticību sev.

Semināra vadītāja – Jolanta Baltiņa,  psiholoģe, psihoterapeite, pārdošanas trenere.

Pieteikties semināram varat elektroniski info@macibuiestade.lv,
pa tālruni 28466434 vai 26303335
vai aizpildot pieteikumu mājas lapā www.macibuiestade.lv

——-

Lūdzu aizpildiet zemāk redzamo kontaktu formu,lai pieteiktos uz kursiem.

* obligāti aizpildāms

Related Images:

Share This

Share this post with your friends!