Datums/Laiks
Date(s) - 25/11/2016 - 02/12/2016
10.00 - 16.00
Vieta
SIA Biznesa Vadības Konsultācijas
Kategorija(as)
DATUMS NAV NOTEIKTS!
Seminārs „Uzzini, kā nopelnīt vairāk pārdodot jeb pārdošanas iemaņu treniņš”
(16 akadēmiskās stundas)
Moto: Izcils pārdevējs apzinās, ka pārdod pats sevi!
Semināra norises laiks –_____, plkst. 10.00-16.00.
Semināra cena vienam dalībniekam – EUR 140.00 (PVN netiek piemērots).
Programmas mērķis:
– Papildināt zināšanas par veiksmīgas pārdošanas principiem, kā arī pilnveidot pārdošanas prasmes, orientējot savu darbību uz ilgtermiņa sadarbību ar klientu;
– Pilnveidot pārdošanas un klientu apkalpošanas iemaņas;
– Pilnveidot komunikācijas un argumentācijas prasmes;
– Apgūt metodes un tehnikas problēmsituāciju risināšanai;
– Pilnveidot savu pārdevēja profesionalitāti.
Kursa programma dos iespēju:
- izprast savu kā pircēja rīcību, kas palīdzēs daudz labāk saprast reālā pircēja rīcību;
- apgūt prasmes nodibināt labu kontaktu ar jebkura tipa klientiem;
- veiksmīgāk izzināt pircēja vajadzības;
- atrast klientam atbilstošāko risinājumu – pakalpojumu vai produktu;
- mācēt piedāvāt klientam savu produktu tā, lai klients tam piekrīt;
- iemācīties argumentācijas tehnikas klientu pārliecināšanai;
- apgūt prasmes tikt galā ar iebildumiem un agresīvajiem klientiem;
- novest sarunu ar klientu līdz darījumam;
- apgūt “saskarsmes sabotierus”, lai izvairītos no liekām konflikta situācijām;
- iegūt iedvesmu un enerģiju tālāko uzņēmuma un individuālo pārdošanas mērķu sasniegšanai.
Semināra tematika
- Profesionālas klientu apkalpošanas filozofija
- Orientācija uz klientu;
- Pozitīvas attieksmes un pozitīvas domāšanas nozīme darbā ar klientiem;
- Klientu apkalpošanas kultūras līmeņi.
- Emocionālo faktoru nozīme klientu apkalpošanā
- Klienta psiholoģiskā tipa noskaidrošana un atbilstoša rīcība;
- Uzvedības un sarunas kultūra;
- Emocionālās inteliģences un empātijas nozīme klientu apkalpošanā. (Darbs grupās cilvēku psiholoģiskā tipa noskaidrošanai un praktiski vingrinājumi atbilstošas rīcības izvēlei.)
- Kā veidot un vadīt sarunu ar klientu
- Klienta vēlmju un vajadzību noskaidrošana;
- Jautājumu uzdošana taktikas;
- Prasme klausīties – svarīgs priekšnoteikums pozitīvai saskarsmei ar klientu. (Videotreniņš, ieraksta analīze, diskusijas);
- Nevēlamā toņa elementi. Pozitīvi, negatīvi vārdi
- Pārdošanas prasmes
- Pārdevēja ietekme uz pārdošanas veicināšanu
- Pirkuma lēmuma pieņemšana, tā ietekmēšanas iespējas;
- Pircēju iespaidojošie faktori;
- Pircēju iebildumu novērtēšanas paņēmieni. Atbildes uz iebildumiem.
- Pārdošanas procesa fāzes.
- Efektīvas pārdošanas sarunu taktikas – kā noslēgt pārdošanas darījumu
- Darbs ar neapmierinātiem klientiem
- Konfliktsituāciju cēloņi, to risināšanas paņēmieni;
- Klienta kritikas pieņemšana;
- Negatīvi noskaņotu klientu nomierināšanas tehnika.
- llgtermiņa sadarbības veidošana ar klientiem (ko darīt pēc tam, kad ir pārdots produkts, kā tikt pie atkārtotajiem darījumiem)
- Pašmotivācija un darbs stresa apstākļos
- Efektīva personiskā stāvokļa uzturēšana;
- Pašapziņas celšanas paņēmieni;
- Darbs ar ticību sev.
Semināra vadītāja – Jolanta Baltiņa, psiholoģe, psihoterapeite, pārdošanas trenere.
Pieteikties semināram varat elektroniski info@macibuiestade.lv,
pa tālruni 28466434 vai 26303335
vai aizpildot pieteikumu mājas lapā www.macibuiestade.lv
——-
Lūdzu aizpildiet zemāk redzamo kontaktu formu,lai pieteiktos uz kursiem.